torsdag 4 februari 2010

Torsdagkväll

Då har man äntligen varit hos mvc på besök för att bla kolla blodtryck, höra barnets hjärtslag mm och prata allmänt om mig *ler*
Allt såg bra ut och jag fick lufta lite tankar :) Tog bla upp detta med åderbrocken, så nu har jag fått en läkartid te veckan för att ev få nån hjälp till mitt brock?! *spännande*
Annars har det väl inte hänt så mkt här hemma...har ju som sagt varit hemma med en sjuk grabb som absolut kan och skall gå till skolan imorgon!
Har haft lite mer känningar av "sammandragningar" nu på eftermiddagen så jag har vilat en hel del mellan matlagning, ut med vovvar, lite disk/plock, handling....ja, *suck* you name it.
MEN nu ska jag inte göra ngt mer, förutom att välkomna min efterlängtade Jocke när han snart kommer hem *längta* :)

Han kommer bli såå glad när han får höra vad jag bokat upp honom på imorgon mellan kl. 11.00-15.00 :D TVÄTTSTUGAN!!! *ler stort*
Men men har man "semester" hemifrån på vardagarna så får man allt dra sitt strå till stacken när man e hemma plus att jag inte orkar bära tvättkorgen längre *flin*
Sen får ju han ändå sitt roliga, han ska på bandy"match" imorgonkväll med grabbarna så då kommer han hemifrån ytterligare.

På lördag ska vi på Disney on ice :) ska bli jättekul,längtar massa! :D Inte ofta man gör något tillsamans:P Plus att det inte bara är vi utan även Jockes bror Jonas med fru Mia och Farfar Anders.
Kanske ngn a dem har lust att vara barnvakt till william så jag och Jocke kan få lite "egentid" ;) var ett tag sen nu *tråna* OCH innan jag blir föör stor :P börjar juh bli lite hämmad i sina rörelser nu hahaha... jaja...

Håller på att kollar efter barnvagn på blocket nu också men hittar ingen som känns att DEN vill jag ha?! :/ *hm* jaja bara leta vidare, känner att det kan vara dags att ha det klart snart. Har varit ganska sparsam med att köpa grejer men man vet juh aldrig om man får förtidigt heller *peppar peppar*
Nä nu skall jag lägga mig framför TV:n igen :)

//kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!