torsdag 18 februari 2010

hm...mindre nöjd...

Jaha då har man fått sitt efterlängtade beslut från FK och jag är inte nöjd kan jag vilt erkänna! *mutter* :/
Är beviljad halv havandeskapspenning...så jag kommer då att jobba fram tills jag skall ha bebbe men visst inte heltid *blä* säger jag bara. Hade faktiskt sett fram emot lite "ledigt" innan man skall ha...
Men det är väl inget att göra åt om jag iof. inte blir sjukskriven ?! Skall prata med min barnmorska nu nästa ggr jag ska träffa henne. Jag menar jag blir ju inte lättare...och jag har ju vissa problem gällande åderbrock, ont i svank mm.
Jag fattar väl också att det inte är en sjukdom att vara gravid, men nu finns det juh vissa undantag...som tex dessa "besvär" man har nu och inte hade med William MEN han är ju faktiskt född 3 veckor förtidigt för att JAG blev sjuk i HAVANDESKAPSFÖRGIFTNING AKUT i vecka 34!!! Så därav mitt oro med denna gång.
Jaja ska kolla runt lite vad jag har för rättigheter mm...

Nu till ngt helt annat, vi hade ju bokat tid för Meja imorgon...men det har blivit förflyttat till nästa fredag av olika anledningar. *Suck* Ytterligare en veckas våndande för den sakens skull :(

Just nu ligger sambon och tittar på OS, och William på barnprogram och jag känner mig hungrig så det skall nog bli lite kvällsmat nu innan nattning och kanske torsdagsmys ;) *flin*

hat gött alla *kram*

1 kommentar:

  1. Men åååh vad tusan!! :(
    Det ska ju inte vara några problem att få gå hem i v 32 :(
    förbannade FK!!!!!!
    *kramar dig massor*


    Jaha blev det flyttat :( gud vad jobbigt för er att behöva ha det ut draget :(

    Nej jag hör att det är dags för mig att komma till dig och kramas lite med dig

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!