lördag 20 februari 2010

Lördag= Hundvård


Idag har jag ääntligen badat vovve, klippt klor kollat öron (som var jättefina) och helt enkelt pysslat om djuren lite :) Katterna fick oxå koll i öronen och bli borstade, som var mindre populärt :P
Invigde Saga i handfatet idag då jag inte orkar böja mig varken i duschen eller i badkaret :) och det funkade ok, var väl inte världens roligaste påhitt tyckte Saga men men vill man bli fin får man lida pin!

Idag e man nästan insnöad *mutter* Gick med hundarna imorse och det var kämpigt kan jag lova *pust* Känns som det är lite av en innedag, men man blir ju såå rastlös...vad skall man hitta på??? och jag tar INTE bilen ngnstans idag.
Älsklingen åkte nyss iväg te en kompis så nu e det bara jag och William, kanske skall ringa ngn som vill ha spontanbesök?!

Varför har man vissa dagar sk "fuldagar" idag e en sådan dag...*mummel* jag bara känner mig såå ful!!! oki, har juh inte sminkat mig eller tagit morgondusch...men badade igår kväll och ibland bara känner jag inte för att sminka mig, gör ju det varje dag te jobbet annars. Då kanske det bara e meningen liksom att vara "insnöad"??? Lika bra att inte visa sig ute bland folk...eller e man bara nojig?? Jaja så känns det idag iaf. Lönnfet och jävlig :/

Till något positivare iaf. på Torsdag skall jag iväg på ett till ultraljud, skall bli spännande :D Har då tagit ledigt från jobbet för jag skulle vara där en sån dum tid. :)
Skall bli kul att få snegla lite bebbe iaf :D *så glad*

Nä nu får jag ringa runt lite för Williams skull så får vi se vad det blir...annars tar man väl fram ngt spel eller dylik???

kramiz alla

2 kommentarer:

  1. jag hade gärna kommit upp med Linus men går inte ut i detta väder :/

    SvaraRadera
  2. Jenny: jag förstår helt och hållet, hade gärna gått ngnstans men faan när man tittar ut så känns det liksom inte så lockande längre :/
    så det fick bli en "innedag" här där vi skall spela lite wii snart så man gör ngt roligt och lite aktivt iaf *ler* :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!