onsdag 24 februari 2010

TRÖTT!! :/

Fyfaan! säger jag bara...ska "klaga " av mig lite, Jag har tydligen kommit in i en trött period igen :/ känner att musten/suget/ orken inte är med mig nu *suck* men det är väl så det skall vara?!
Har iofs. mindre ont i brocket nu men det beror väl på att jag vilat direkt efter jobbet mer eller mindre varje dag nu. Funkade ju när Jocke var hemma och sjuk då han kunde avlasta mig. Och denna vecka har jag haft turen att han fått jobba på hemmaplan *ler stort*

Idag dock har jag tvingat mig att dammsuga och skura efter jobbet, gick bra men nu e all kraft borta...sen så har ju William inte haft ngt val efter skolan utan han har helt enkelt fått följa med ut med vovvera så jag kan koncentrera mig på 1 hund.

Imorgon skall jag te spec.mvc för ultaljud och lite övrig koll. :) Får då med mig min bästa väninna Jenny *ler* skönt med sällskap!

Kul nu är att jag känner Bebis väldigt mkt nu, "hon" kanske börjar bli såpass stor/stark nu så hon känns oavsett. :D

Till ngt mindre roligt...Nu på fredag åker ju som sagt Meja till hundhimelen :/ och har nu pratat med william om detta...han blev ju naturligtvis ledsen och vill inte men det är ju som det är...men förstår han då hon ALLTID funnits där för/med honom eftersom vi hade henne innan han föddes så han vet ju inget annat :(
Men detta kommer ju säkert ligga kvar ett tag i hans tankar så man får väl vara beredd på att diskutera Meja och detta med "döden" ett tag framöver...

Nä nu skall jag gå och äta lite kvällsmat med min kära sambo och bara ta det lugnt resten av kvällen.

kram kram

1 kommentar:

  1. Ja det var så roligt att få följa med :) hiihih

    ja usch inte lätt detta :)
    Men det rätta är det
    *kramar om er alla*

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!