lördag 27 februari 2010

Ny dag nya möjligheter...

Då överlevde vi fredagen, men det var kämpigt :( Var jobbigare än jag trodde det skulle vara att ta bort Meja..
Känns bättre idag men det är klart att tankarna går till henne ofta och man e beredd att ropa hennes namn när man skall ut med Saga :/ inatt skulle jag upp och kissa och trodde jag skulle trampa på henne för hon hade en plats hon brukade ligga på...var tvungen att titta en extra gång.
Nog om det, sorgligt var/är det men men...

Fortfarande en seg förskylning hängandes över mig *suck* MEN ikväll skall jag ut och träffa lite folk både nya och "gamla" vänner :) Kan vara skönt att få skingra tankarna lite, Jocke och William skall ha grabb kväll alltså lika med: tv-spelande, massa chips och godis :P
Men jag ska ju oxå få god mat mm *ler*
Kul är det med att få sminka sig lite x-tra som man inte gör till vardags :) skall se vad man kan lägga in för bilder här eller på facebook senare så ni får se vad roligt vi har.

Imorgon har jag bestämt att ta dagen som den kommer, är nog lite trött efter ikväll...Jocke får vara den som tar tag i dagen :) får se hur det kommer gå ;)

nä nu skall jag göra den sista finischen och prata med älsklingen innan han kör ner mig te stan :)
kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!