söndag 31 januari 2010

Söndag

hm...vad har man gjort i helgen dåe? Inte så möe, men var på leklandet med william igår där han fick leka av sig i ca 3 timmar :D Han var helt slut igår kväll *ler*
Sen åkte vi och hyrde 2 st filmer och massa godis, ujuj vad mätt jag blev :O En tidig kväll blev det för mig med. Gud vilket tråkigt sällskap man är nu för tiden, Jocke måste tycka jag är jätte tråkig ;) fast jag tror han förstår *älska*
Känns som jag växer för varje dag som går nu *suck* kul men ack så tungt det börjar bli *gnäll* :) runt ca 7 kg har jag gått upp :P
Och nu längtar jag jätte mkt till på torsdag 4:februari då jag skall till Barnmorskan på koll med allt vad det innebär ! :D *yeee*

Idag skall jag dra iväg till Ikea själver :P men det blir skönt behöver bara komma hemifrån lite och vara för mig själv en stund. Jocke och william kan oxå behöva lite egentid.
Jag läängtar såååå himla mkt nu till våren, visst skönt och fint med så mkt snö vi haft men nu vill jag ha varmare och känna att våren är påväg :) *längta*

Tänkte jag skulle passa på att gå lite under helgen, för motionera behöver man juh och det blir det juh inte så mkt av under veckorna förutom de obligatoriska hundpromenadena :P
Men antingen är det FÖR kallt, ont i benet(musen) pga åderbrocken som bara dykt upp, eller helt enkelt av att jag haft så ont i ena vaden :P liksom vafaan är det här?! Man vill röra sig men blir hindrad av den egna kroppen *suck*Har vaknat 2 st nätter nu också av kramp i vaderna en natt vardera sida :O vad faan!! Gjorde skitont ...tänk er själva om ni inte varit med om det, att vakna av en smärta i hela vaden som inte ger sig på flera minuter (kändes som timmar) när man sover som BÄST!!! *mutter*

Hahaha jaja det går väl över, jag skall komma ihåg att berätta detta för den lille sen att han/hon åsakommit mig :P

Nä nu väntar duschen sen iken :D

//hej

1 kommentar:

  1. ja så där hade jag med när jag väntade Linnea, både med åderbrcoken och kramperna :S
    uscha

    synd att jag ej kunde följt med till Ikea ;)
    men jag drar dit te veckan :)
    kraaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!