söndag 24 januari 2010

Jaha en ny dag, vad göra??? E lite smått utråkad MEN har faktiskt tagit mig ett varv runt spåret :P
Tog ca 45 min, man går ju inte så fort nu för tiden *ler* plus att det var lite "knockligt" men relativt plant brevid skidspåret.
Sen så har jag fått lite problem med ont i svanken om jag stått/gått för länge :/ mindre skönt. Har oxå upptäck lite blodkärl på benet/underlivet som inte känns så himla skönt när man stått för länge så det bli mkt liggande vila här emellanåt :S Skönt att sambon är hemma! *älska*

Har en överenergisk hund här hemma med som inte gör livet lättare just nu *ler* hon gör allt för lite uppmärksamhet hahahaha men är man Terrier så e man :) Jag kan inte gå ngnstans utan att ha en svans :P
Men vi får väl hitta på ngt hon och jag efter att sambon varit ute på en långtur med den Stora Vovven, som verkligen behöver det! Blir ju inga långa promenade på veckorna då jag inte orkar plus att hon börjar bli för stark för mig så det är ett återkommande problem :/ tyvärr...men sambon vet vad jag sagt så vi får hoppas att han bestämmer sig snart.


Skall plocka lite här hemma nu och kanske äntligen få upp lite tavlor som inte kommit upp ännu, bara bott här i lite mer än ett år nu :D Jajaja....
ha det gött

1 kommentar:

  1. haha ja kanske dags å få upp tavlorna då :D :D

    Usch stackare :( jobbigt med svanken å blodkärlen :( *kramar om massor*

    Jag vill gosa mage till veckan :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!