onsdag 27 januari 2010

Ujuj vad sleten jag känner mig, kul med snö men gud såå jobbigt att pulsa i när man går med jyckarna :P
Och speciellt efter en låång arbetsdag :) *pust*
Huvvudvärken igår la sig inte *mummel* så jag gjorde kvällen jätte tidigt :) men känns ändå som man inte sovit färdigt. Konstigt men det beror väl oxå graviditeten?!

Idag möts man av att en av hundarna (nämner inga namn) :P hade bajsat inne *usch* och jag har verkligen inte tålamod med nåt nu känns det som. Tänder på alla cylindrar (stackarna) :/ Tycker det är såå himla äckligt med bajs inne så nu måste jag städa OCH det hade jag absolut ingen som helst lust till!!! Men är typ en tvångkänsla...det känns så lortigt i heela lgnheten nu. FAAN!!!! *gaaah*

William är så snäll som sköter sig själv *älska* min stora grabb! :D Han gör oftast det jag ber honom om *peppar peppar* så jag kan städa/ta hundarna mm så tar han liksom hand om sig själv. Så duktig *stolt*

Nä här blir inga barn gjorde ;) får ta tag i städningen nu *stön*
ha det gott

1 kommentar:

  1. ja usch, förstår att det är jobbigt :( *krama om*
    Hur länge ska jocke borta nu då?
    Finns det inte så han kan jobba närmare snart?
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!