onsdag 20 januari 2010

Uuu.. vilken dritdag, kan man säga såå ??? Ja det har väl inte hänt ngt särskilt igentligen men en sån där dag som man bara känner *blä* för :/
Patrik var snäll och hämtade William på fritis idag (tack) så jag slapp den turen. Så då hade jag lite lite mer energi att ta hundarna på en liten längre tur än jag brukar annars :)
Sen har man vikit tvätt, handlat *pusta* alltså vart är min energi??!! Borde städa oxå MEN det skiter jag i...kom inte hit om ni e allergiker! Ingång sker på egen risk :D jaja bara lite hundhår/dammråttor :P

Ska iväg och ta blodprov imorgon *usch* vill inte men nödvändigt ont... :/
Sen ser jag fram emot 4:e februari då jag skall till barnmorskan på lite kontroll/höra hjärtslag mm :) *spännande* :D

Nä, nu skall man snart natta barn och kasnke göra en tidig kväll?! Ha det bra/kram

1 kommentar:

  1. Ja vad skönt att han tog villiam :)
    men du vet att är det så ngn gång så kan ja ta med William när jag hämtar Linus :)

    Hoppas det gick bra idag med blodprovstagningen .

    Kul å få höra hjärtljudena :) det är ju så mysigt!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!