torsdag 21 januari 2010

Dagen då älsklingen kommer hem :)

Och idag kom ÄLSKLINGEN hem !!!! *älska* Gud sååå skönt, inte bara det att jag saknat honom *ler* utan oxå att det blir lättare här hemma :P
Jag får lite avlastning *småler*
Ja jobbat har man gjort idag, sen var jag och William med Patrik på en lägenhets visning, det var intressant. Väldigt snygg var lägenheten MEN ingen balkong :/ jaja man kan inte få allt här i världen :P


Sen skall William börja spela innebandy på fredagar om han nu tycker det är roligt?! Blir premiär imorgon så jocke har fått i uppdrag att skaffa en bandyklubba imorgon.

Är det för att man e gravid eller?! Idag på eftermiddagen så tror jag banne mig att det har inte gjort annat än kommit någon konstigt gasmoln efter mig??!! :P *fy* Säger jag bara och det luktar INTE jordgubb kan jag lova! :D
Hahahaha tur att man kan skylla på hundarna iaf. *ler* Stackarna ;)
Känner mig allmänt tjock, mindre roligt. Hörde på jobbet idag att man ser/är så sexig när man är gravid...HALLÅÅÅ!! Vart då ngnstans??? Känner mig inte det minsta sexig....allstå växer den här magen ngt mer nu så bokstavligt talat så sprängs jag :O
Visst kanske inte gått upp så mkt i vikt ännu men jag har juh lite mer tid att frodas fortfarande :P
*suck* ja jag får se vart det här leder mot?! Har ju liksom inge val heller det är ju det som är det jävliga :D
Närå skall inte klaga, har tur som har en karl som fortfarande e tokig i mig allra minst de där "ljuvrena" som jag inte trodde kunde bli större :O men ack så fel jag hade :P
Hm ja bild kommer in längre fram :)

Ha det gött

1 kommentar:

  1. haha jaså det e du som sinker!!! :D :D

    vad skönt att han kommer hem nu då :)
    kraaaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!