söndag 17 januari 2010

söndag

Då var det söndagkväll, och man har hunnit titta på grabben när han åkt skridskor och gubben :P
Sen kom brorsan hem och hade med sig Pizza *mumma* han var lite bakis efter en kväll med vinprovning *ler* MEN jag klagar inte hihihi

Annars har man en ny vecka framför sig med både det ena och det andra ... hoppas den flyter på utan anmärkning bara *hoppas* Är lite tufft nu när man blir alene då älsklingen åker till Stockholm och kvar blir "tjocka" jag med barn och hund :P
Ni som känner mig vet vad jag "syftar" på...

Men är oxå ny med att ha en blogg, så det känns lite konstigt att skriva av sig, kommer oxå att nämna lite hur det går med min gravidgång för den som är intresserad.
Idag är jag i vecka 23 och känner mig sådär lagomt rund och ont i svanken mm...men uppdatering följer :)

1 kommentar:

  1. Hej vännen :)
    MM synd att jag ej kan följa med dig bort dit :/

    Mm förstår att det känns trist när han jobbar borta :(

    *krama om*

    Men jag får försöka traska upp ngn dag med gänget ^^
    Ska bli jättekul å följa din graviditete i text oxå ^^
    Kraaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!