måndag 18 januari 2010

Måndag

Ja var skall man börja....

Idag jobbade jag bara halvdag (skönt) men anledningen var att jag skulle på spec.mödravårdcentralen för koll. Som resulterade i att jag hamnade på ultaljud där de skulle mäta blodtillförseln till livmodern mm.
Allt såg väl bra ut förutom att det var liite dålig tillförsel på ena sidan och det var mindre bra, men kort och gott ni som vet min historia med William vet vad jag pratar om. Jag skall då alltså äta medicin för detta för att förebygga ev havvandeskapsförgiftning som jag hade med William.
*usch* kände jag bara när läkaren pratade med mig...inte igen -tänkte jag :/ men men kanske kan mota "olle i grind" denna gång.
Jaja nog om detta blir jag dlig igen så upptäcker de det väl i tid *hoppas*

Från det ena till det andra :D Har ju då en aktiv Saga här hemma som man fundera på om det står rätt till där uppe eller inte :P Hon har inte gjort annat sen jag kom hem än att terroriserat stackars fotbollen som e död för längesedan :) och när hon tröttnar, ja då hoppar hon känguruhopp mot stackars kattera som bara skakar på huvvet och funderar på vad hon vill med det där?! haha Där märker man verklign att de inte "pratar" samma språk *ler*
Och får hon ingen respons från nån av dem ja då åker Meja på ett tamt försök till inbjudan till lek, och det där är ett lottospel utan dess like man vet ALDRIG vad "gammel damen" e på för humör...och just idag var det bottennapp :D *stackars Saga*
Så då ger vi väl upp då och tittar bedjande på lilla matte och vill komma upp knät när jag i skrivande stund skriver om kraken :)

Nej nu skall jag förbereda william för kvällen och se vad morgondagen har att erbjuda :)
kram alla

3 kommentarer:

  1. Kul att du bloggar , kommer att följa dig flitigt. Vecka 23 redan gud va spännande... själv är jag i vecka 17 nu och jag känner mig svullen som en stoppad korv. Nästan så att man är orolig att det ska vara två.
    Ha det gött Kram Lina

    SvaraRadera
  2. usch då :/ hoppas inte det blir förra gången :(
    *krama*
    Jag ringer dig nu

    SvaraRadera
  3. Lina:
    Gud det går så fort så :) men det är juh nu det roliga börjar, när man känner mer tydliga rörelser mm... Hahaha exakt så kände jag mig med :P inte gravid utan mer "uppstoppad" *ler* och bävade också för att det kanske kunde vara 2 st innan man vart på ultraljudet :D
    Men vi får höras av snart *kram*

    Jenny:
    Ja det får vi verkligen hoppas att det inte blir :/ men det blir nog bra skall du se :) *hoppas*

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!