lördag 23 januari 2010

Innedag

Jaha, idag har jag haft en sk "innedag" detta har inneburit att jag förutom en tur med vovvera imorse har hållt mig inne. Har sovit mitt på dagen :P *skönt* Har liksom inte kännt att jag velat gjort ngt idag och då har det ju varit toppen med en underbar sambo som varit hemma :D *flört*
Har dock känt nu på eftermiddagen att det kanske skulle vara skönt med en promenad men då drog sambon ut på äventyr och få med sig William på en promenad kommer INTE hända :/ *mutter*
Annars har man väl gjort de vanliga vardagliga bestyren, som att diska/tvätta/bäddat sambon gjorde ett halvadant engagemang i att rensa garderoben :P jaja han började iaf :)

Skall oxå förklara mig för mitt senaste uttalande, det kanske verkade som jag inte riktigt saknar min kära Jocke när han är borta utan bara hans insatser i hemmet när han kommer hem igen...detta är då absolut inte sant DU är saknad älskling när du e borta på ALLA sätt ;)
Och jag jätteglad att vara gravid men man måste få "gnälla" av sig lite ibland anser jag! Känner mig mer "tung" med denna graviditet...men önskar absolut inget annat om det var ngn som skulle tro annat.

Bandyn igår gick superbra för William :) han hade jätte kul och vill fortsätta med detta varje fredag :) Jättekul tycker jag då jag vill att han skall hålla på med ngn sport. Hörde här oxå att fotbollen skulle dra igång igen så det kanske han oxå e sugen på?! Sen räcker det :)
Man kan inte ha för mkt aktiviteter på gång anser jag men man skall absolut pröva på olika för att hitta vad det är man vill hålla på med.


Nu väntar jag och grabben på att sambon ska komma hem med BurgerKing mat te oss :D efter att han varit hos sin bror och hjälpt honom att snickra på ett ute förråd eller dylik?!
Så medans vi väntar sitter jag här och william spelar wii :) ska snart göra honom sällskap *ler*
ha en bra kväll

1 kommentar:

  1. Är det ngn som gnällt på det du skrivit??
    För isånnafall kan de ju sluta läsa din blogg då. den e ju till för dig och dina tankar.
    Och vi som känner dig vet ju hur du menar oich hur överlycklig du är över graviditeten och med jocke hur mkt du saknar honom :)


    Vad roligt att William tycker det är skoj :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!