torsdag 2 september 2010

svammel...

Nyss hemkommen från en snabbkafffe hos Pappa & Inger :) Tog Saga på morgonpromenaden efter att William åkt till skolan och hamnade hos dem på hemvägen, gött då slapp jag göra kaffe hemma te mig själv. Det bli sånt slöseri när man bara brygger te sig själv :P spelar liksom ingen roll hur många eller få koppar jag gör så blir det nästan alltid kaffe kvar som sen slängs. Inge bra tycker jag "slöseri" !
Felix hann både vakna, äta samt prata lite innan vi drog hemåt :) Så nu ligger han i sin säng och somnar strax, måste bara titta lite på de fina mönstrena i sängen först innan man kan sova och gosedjuret "sälen" var man tvungen att känna på lite först oxå sen somnar man gott :) *Godingen*

Hösten är här nu också, hua vad kallt det börjar bli på mornarna :/ *brr* men men bara att sätta på sig mera kläder :P
Skulle behöva städa men jag drar verkligen på det in i det längsta, har verkligen ingen lust men nu skulle det verkligen behövas så jag får väl passa på lite senare när jag har fixat mat mm.

På fredag kommer goaste Farmor Inger på besök med och skall stanna te på lördag :) ska bli supernice. Med en massa mys :P *hihi*

Igår var William med Jocke på lite Jakt, de såg en ko med 2 kalvar, då blidde William lite räd för kon gick lite mot dem så då sa Jocke att nu backar vi lite försiktigt..William tyckte det var JÄTTE spännande men dock liiite läskigt. De kom också hem lite för sent för imorse hade jag en super trött grabb. Så det blir tidigt isäng ikväll om jag skall lyckas få upp han i tid imorgon. Han e ju så rolig William, för jag säger att han e så trött när jag skall väcka honom så det blir ju lite tjat innan han kommer upp,-det e för att du väcker mig så tidigt , säger han då *ler* -nä, svarar jag det är du som e trött. *hm*
Jajaja en annan var väl lika dan i den åldern, man var supertrött på vardagarna men på helgerna vaknade man konstigt nog tidigt och gick upp aldeles själv :P

Nä, sak vila lite inanmatlagningen för inatt har Felix Ätit eller snuttat massor....*suck* men men kasnke skall vända på det för rätt som det är så ammar han ju inte mer och då kommer jag sakna det som bara den så jag kasnke faktiskt skall "njuta" av kanske den lilla stund som han gör det?! för snart börjar man ju med smakportioner mm och då blite det naturligt att amma mindre :/ SÅ ändra inställning! :D

ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!