tisdag 28 september 2010

Fynd!!!

Måste bara visa de saker jag fyndade i lördags på "loppis" :) Ni får se de på bilder lite längre ner...
I söndags var jag på Ikea med Marlene, då fick jag oxå liite handlat mest barn grejer. För det var det jag skulle ha :)
Sen igår var jag i skogen och plockade svamp tillsammans med Camilla och vovvera samt Felix i bärselen *uff* vad tungt det vart till slut :/ ..ner...upp..ner...upp...ja så höll man ju på i ca 2timmar :P och ändå gick vi inte långt, för vi hittade ett jätte bra svampställe där vi höll oss inom en viss radie :P
Hundarna sprang och busade som bara den *ler* tyvärr ibland över svamparna som man så fint skulle böja sig ned för att plocka, och jag med mitt "bihang" tog det ju ett tag för att komma ner sen skulle man upp oxå...och han väger lite över 6 kg nu så... :D *pust*
Somna gött gjorde han tillslut när han insåg att han satt där han satt *hihi*
Men denna rensning av svamp kan jag gött lämna bort, fy vad äckligt när det dyker upp massa äckliga spindlar/kryp mm *blä* Camilla fick slå ihjäl en del för mig för jag hatar spindlar och speciellt när de bara dyker upp sådär från ingenstans. *USCH*

Sen fixade Camilla ihop en supergod lunch bestående av omelett med trattisar och mozzarellaost i *mums* :D Jag var mätt i fleeera timmar efter. Nämde jag att det var grädde i oxå *hihi*
Efter denna bastanta lunch så drog jag hemmåt för att ta emot William efter skoldagen, sen vidare en snabbifika ner till Marlene och Miranda *stön* snacka om att vi var trötta både jag och Felix. Så när jag äntligen kom hem fick jag gå och "vila" lite så tog Älsklingen över :)



En leksak man kan fästa "nästan" versomhelst :)







3 st Bodysar






2par byxor







En skjorta









2par strumpor





Vintervantar plus ett till par i lite tunnare tyg men de glömde jag bort :P






En vinteroverall :)







Summa: strax under 4ookr :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!