fredag 10 september 2010

FredagsMys ....

William badar, Jocke och Felix ser på ngt fiskeprogram och jag hamnade här för att skriva av mig några rader innan Fredagsmyset :D *mums*
Denna vecka har man vart lite som en Zombie...Felix måste vara i någon växa period eller så e det bara jag som har börjat känna av mina sömnlösa nätter?! :/ *suck* så trött jag e om dagarna nu..då Felix fortfarande äter på nätterna trots ersättning på kvällen..hm...
Fick mig en timmes vila här tidigare iaf. *skönt* :) men inte nog, men men ...

Var en snabbis i förmiddags och fick mig lite kaffe hos JennyPenny *flin* var gott, sen kom Pia med "uber" goa kanelbullar :D
Kom sen iväg te Biltema för att köpa en otroligt efterlängtad sparkcykel till William MEN de var slut :p men kommer dock in redan imorgon så då far vi iväg då. Han vet inge ännu men det e han värd då han skött sig hyfsat bra i skolan samt med att åka till och från själv utan några som helst avbrott på vägen. *stolt* Så då e det väl bäst att belöna detta :D
Brukar inte ge efter för tjat men gör ett undantag denna gång. Var först i valet och kvalet att han skulle få den i Födelsedagspresent/julklapp men då e det ju vinter och då kan man ju inte åka?! :)

Gah vad gröt det e i huvve nu...så trött...ser på almenackan att Tord/Turid har namnstad *ler* vad fint för dem som lyckats fått dessa namn :P
Nä skall väl mysa ner mei med reste av familjen nu och hoppas att morgondagen har något roligt att bjuda på ?! :)

kram kram

2 kommentarer:

  1. Ja, tack för idag gumman!!!!!!

    Hoppas du får sussa lite mer inatt.
    hör av dig ang imorgon
    kraaaam

    SvaraRadera
  2. Mm det e supermysigt när de börjar prata :) :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!