torsdag 9 september 2010

JätteBebis!? :)

mmm...kaffe nu :p Gött! då det var lite ruggigt nu på morgonen. Idag ville William att jag följde honom te skolan, så det gjorde vi...jag, Felix samt Saga :) Idag ska de nämligen fotograferas och då går det naturligtvis inte ha på sig cykelhjälm. *haha* Nähä :)
Så det blir till en promenad i eftermiddag me för att gå hem tillsammans.
Tror jag ska gå och lägga mig en stund nu snart medans Felix sussar, jag blir knäpp snart...nu har vi kört ersättning några kvällar runt ca 20.00-22.00 då brukar han ha "kvällsmålet" och trodde/hoppades att man skull få sova EN hel natt någongång?! Men nejdå heter man Felix och kommer troligtvis växa ikapp far sin så måste man ju äta DYGNET RUNT!!! Jag blir tokig! När ska man få sova en hel natt utan några som helst störningar????
Han äter ju trots ersättning...
Jaja han blir väl äldre och klokare han med så småning om så nån gång här i framtiden får man väl sova :/
Mer mjölk i pupperna blev det med när jag började med ersättning, konstigt? Behövde tydligen bara "vila" dem lite så vips så jäste vi till oss :p
Jaja måste få "gnälla" lite...han e ju snäll iaf. :D *älska*

Nä nu skall jag VILA lite...

Ha en go dag *pöss*

1 kommentar:

  1. hmm det där med en HEL natt utan ngt alls,,ja säg det, undrar vi med när vi ska få en sån natt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!