onsdag 15 september 2010

promenad var det ja...

Hm ja då sitter man här och insuper lite gott gott the :P helt i min ensamhet...men det e helt ok, ganska skönt faktiskt :)
William e hos kompis och Felix ..ja han sover lillskiten *ler* Och älsklingen jobbar....
Idag hann jag med en liten "lång" promenad med Bästaste Jenny, sen blev hon "nödig" :P samt att gubben hennes skulle ju jobba strax oxå.
Jaja man får vara glad för det lilla man får, har ju gått med Saga däremellan samt en tur te affären så rört på mig det gör jag allt :) Ska bara införkaffa mig bättre gåskor för dessa jag har nu är inte alls bra längre :/
Idag tänkte jag skicka William te skolan då han var hemma igår för ont i huvudet samt i kroppen men ingen feber. Idag var han hur pigg som helst, så iväg på cykeln men kom strax tillbaka då han ramlade av cykeln på ngt konstigt sätt så styra hamnade i magen/nedre del (precis över snoppen) :/ lilla vännen...så ont han hade...så det var bara att lägga sig ner i soffan och ta det lugnt.
Så imorgon gör vi ett nytt försök :)
Har FöräldrarMöte imorgon kväll med så Mormor Susanne skall vara här och passa Barnen...få se hur det går främst med lilla Felix då jag inte haft ngn annan som passat honom tidigare...jaja blir nog bra skall ju inte vara borta någon längre stund och hon om nån vet väl hur man tar han om ett barn :P *haha*
Tur att han tar flaskan :)
Krockar med Williams första Bandyträning :/ får se om han kan samåka med ngn annars får han tyvärr hoppas över denna gång.

Nä, rastlös börjar man bli med...vill så mkt men får det aldrig gjort samt att det mesta hänger på om man har pengar eller ej.. :/ så jäkla iritterande! Känner redan pressen för ALLA födelsedagar som koma skall samt JUL! *gah* blir tokig ...men men det skall ju naturligtvis bli skoj med alla dessa stunder, men jobbigt bara att nästan jämt vända på slantarna. Kan ju aldrig unna sig själv ngt direkt men men
Sånt e väl livet i allmänhet, gäller bara att prioritera "rätt"!? :)

Nä nu skall jag sätta in lite mer bilder på min bästa bästaste familj!




Äntligen börjar man lyfta på huvudet :) Har inte varit favorit att ligga på mage.







Titta jag kan :) *stolt mamma*








Men får inte glömma bort mina goa fingrar :P







Brorsan på sin nya sparkcykel :)









Hm..men vad faan var det där för ngt "fult" (tycks Felix tänka) *ler*








...men vad vill "den" igentligen??? :)






...men vad e det för nåt??? *hihihi*








...nja ha nu la "den" sig ner..fortfarande inte säker på vad det är för ngt :P
*haha* Gorompan!
Saga ville så gärna pussa på han ...

1 kommentar:

  1. haha jättekul hörru!!
    E man nödig så e man :P
    hehe
    tack för prommisen idag med :)
    aså gött, å tack för kaffet sen hos dig :)
    ses ikväll :)
    kraaaaaaaaaaaaaaam

    ps jättefina bilder på dina fina familj <3 :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!