lördag 4 september 2010

Lite Töl...

Jaha då har man sovit en liten stund nu under dagen :) såå gött! Behövdes verkligen, då Felix har ätit x-antal ggr inatt eller bara tuttat :P
Jaja sånt e livet kommer ju ge med sig allt eftersom :) Jocke var uppe med tuppen imorse för att åka te Molkom på lite träning med en av jaktkamraternas hund. Farmor drog vidare te en väninna så det blev bara vi tre kvar. Men nu e ju Älsklingen hemma. Känns som jag skulle behöva göra massor men e såå seger :/ har ju en liten förskylning i kroppen så det gör väl sitt till att man inte har den energin man skulle :/ jaja...
Vill hitta på nåt men ids inte *suck*
Hm kanske blir piggare snart bara jag vaknar till...
Ojojoj vad Saga och Tyson har busat, skönt med lite lugn och ro nu :) *haha* jag e ju inte van att ha 2 st busande vovvar hemma :p men kul har hon haft det iaf. de e ju i samma storlek oxå så det tror jag Saga tycker var roligt.

nä nu kommer det lite bilder från veckan som gått :D




Så här kan det se ut vid frukosten när man Bygger en Mur av matvarorna :P







...och så här tittar man på sin Storebror som bygger en mur... :)







...och här har man somnat efter all frukostaktivitet samt lite gos med Sälen och tittat på de fina färgerna i sängen...bara så go :D






och här är det lite ömhetsbevis mellan katt & hund :)







...mmm...här lite FarmorGos *ler*







Nä nu skall jag ta tag i dagen! Måste ju hitta på ngt ...

1 kommentar:

  1. härliga kort :) haha ja William ser riktigt nöjd ut över sitt bygge :D

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!