söndag 5 september 2010

Faan faan faan!!!

...Ja! Faan säger jag bara ...jävla mjölstockning påväg tebaks igen *suck* :/ så jävla ont i ena bröstvårtan ...
Började tidigt i morse vid amning då jag kände att det ömma väldigt när Felix åt, trodde bara jag legat konstigt inatt men icke, det gjorde lika ont nästa amning om inte mer :/ Satan säger jag bara vad detta e töligt. Har pinat mig igenom dagen i hopp om att det skall släppa men det verkar inte vilja ge med sig.
Så ikväll är det jag som ger sista kvällmålet med ersättning, hoppas han tar det...? OCH Alltid e det samma puppe :/
Och förskyld på dette e man med MEN jag klagar inte livet e ju underbart! :P Hm jaja finns väl värre saker i livet men detta e absolut inte skönt på ngt vis...
Farmor sa att det e en ny "Kunta Kinte" *haha* för det kalla hon Jocke för när han var liten bebis, han åt så mkt så hon fick börja med ersättning tidigt för han ville ha mer mat hela tiden tillslut så var hon smal som en sticka *ler* närå...(bara nästan) Upplever också Felix mer matglad än William men man kanske bara har "mindre/inte så fet" mjölk denna gång??? Vad vet jag?
Nä nu skall Jocke ta sig en lur inann han går på att jobba nattskiftet...och vad roigt det är att vara ensam heeela tiden :( men men man kan väl inte ses jämt då skulle man väl tröttna :P

puss& kram

1 kommentar:

  1. Neeeeej!!! fan vad trist :( *krama om*

    hehe ja men han e borta väldigt mkt ändå tycker jag ;)

    Såg gäddan han fick på 10 kg. jädrar !!! :)

    Ses under veckan gumman *massa kramar*

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!