tisdag 7 september 2010

så ja ...

...nu börjar det ordna upp sig med puppen :) Men vi har iaf. provat med ersättning 2 kvällar, han tar inte mkt men han spottar inte heller ut det :p
Det är väl en början iaf. får se när han bestämmer sig för att äta mer bara så man kanske kan få sova på nätterna iaf :)
Igår hälsade vi på Mormor Susanne och blev bjudna på våfflor med hjortron sylt med grädde *mumma* det var supergott, sen kom William dit efter skolan. Ja inte lätt att gå förbi hans skola inte *ler* för e det inte Saga alla barna vill klappa på så e det Bebis i vagnen *hihi* så söta barna :D Får säga till dem ibland bara när de blir lite för på men för det mesta går det bra.
Hm idag skall jag hälsa på Camilla en stund, på lite kaffe hade jag tänkt mig :p fast vi redan sagt v skulle ses på tisdag så e det väl bäst att ringa först ifall hon har en massage inbokad eller ej :)

Mamma kom förbi en sväng igår eftermiddag med, hon hade varit hos tandläkaren så då passade hon på att komma upp på en kopp kaffe *ler* snart åker hon utomlands med *avis* men så glad för hennes skull. Hon har ALDRIG varit utomlands inte heller då flygit flygplan så hon e jätte förväntansfull! *hihi*

Nä nu skall jag strax hoppa in i duschen och göra mig iordning innan vi "flyr" hemifrån :D

Här kommer lite blandade bilder på en dag eller 2 i våran familj:


Lille Tyson









Felix i Bärselen, inte lätt att ta kort själv genom spegeln :)













En nybadad lillskit :p








En närbild på Felix nybadad







William inlindad i sitt täcke, ville vara "mask" en stund :)







Här håller Felix i flaskan själv *ler* hos en nöjd pappa som äntligen kan hjälpa/avlasta :)






...och en väldigt nöjd grabb i pappas famn med tutte & snutte :D *älska* (efter den lilla mängd ersättning han fick i sig så vart han så trött)






Ha en super fin dag alla som tar sig tid att läsa min lilla "svammel" blogg :)

1 kommentar:

  1. men ååh vilka fina bilder!
    Gud vad sött när Felix "håller i" flaskan själv :)

    Åh godingen William <3

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!