torsdag 23 september 2010

utveckling

Nu var det ett tag sen man var här igen, men så e det! :) Vad har hänt då? Nja inte mkt ...
Felix har iofs, fått provsuttit Matstolen samt fått lite smakportion med lite vatten *haha* det var spännande tyckte han (hoppas jag) *ler* Ni får bedöma själva utifrån bilderna som ni ser nedanför. Sen fick han även provsitta Gåstolen som dessvärre e lite för stor fortfarande :/ så han sprang och sprang i luften *stackarn* kom ingenstans :P
Det händer mkt nu med Felix riktigt roligt *pang* bara sådär :)
Var på Babyrytmik igår och det var spännande tyckte han :D Stoora ögon fick man då, trodde inte jag skulle känna någon på den men det visade ju sig att Sayran var med oxå med sötaste Isabelle!

Idag är det Innebandy för William, som han ser fram emot jätte mkt :) Gött för han att ha en aktivitet. Funderar på att låta honom vara med på gymnastik genom skolan oxå, kommer vara en dag/veckan. Men inte bestämmt mig ännu :/ dels kostar ju ALLT pengar sen så kan det ju krocka tidsmässigt men skall kolla lite vad som sker. Han måste ju få röra på sig.

Nä nu skall jag snart förbereda mig och Felix för en liten tur till Fredrik och Anneli, skall ut med Saga innan oxå så...

*poff*







mmm...in i munnen bara.. :P






Storebror tittar på med spänning ;)










NÄ! Nu har jag fått nog. Vill inte mer...








Hej! Titta jag sitter här... :)







Hela familjen e engagerad :P

2 kommentarer:

  1. Men herregud vilka underbara bilder!!!
    haha vad stora härliga ögon har hade i gåstolen :D

    hahah nej mammas puppemjölk e nog godare ^^

    SvaraRadera
  2. Vilka fina barn du har!!=) Felix är ju bara såååå söt!!=) Kram Anna Olsson

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!