fredag 1 oktober 2010

en tur på stan

Skall till stan idag en liten stund, Felix blir ju med så vi får se hur det går :P tänkte bla lämna in en MASSA 50 öringar som vi konstigt nog samlat på oss under åren i en liten skål :)
Sen skall dop present inhandlas till Majas framtida dop som närmar sig med stormsteg :D Skall även se om jag kan hitta ett par fingervantar till William samt kanske ett par byxor te han. Han har ju växt så eller så har han slitit söner byxorna han har, det e ju så mkt spring i dessa små ben nu! :D *älskade lilla grabb*
Och om man hinner skall jag även kolla på skor/stövlar till mig, hittade nämligen ett presentkort bara sådär som jag glömt bort :P så då har man kanske tur att hitta ett par och inte behöva lägga så mkt "egna" pengar.
Har även ett presentkort på GinaTricot så där slinker jag väl oxå in om jag kan...*hihi* ibland kan det bli extra kul med shopping *ler*
Fredag e det idag med, kaske kan bli lite mys ikväll..?! Imorgon ska jag iaf till stan och testa detta Nya de börjat med på Hotell Savoy, "after noon tea" för ca 95kr får man äta lite smått & gott samt tror jag dricka lite champagne eller om man fick lägga till lite?! Jaja trevligt ska det bli iaf med vänninora :D Att bara få vara SJÄLV! ;)

Nä nu får jag allt förbereda Felix för en tur på stan och se vad som händer...

kramkram Alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!