torsdag 14 oktober 2010

Vacciation idag *ajaj*

Idag skall Felix ta en vaccinations spruta :/ stackars lilla vännen... hoppas den går fort och smärtfritt (önsketänkande)
Något som däremot skall bli kul e ju att äntligen få mäta/väga honom då vi inte gjort det på JÄTTE länge :0
Jag gissar att han väger någonstans runt 6.5 kg och ca 69cm lång *hm* spännande :D *hihihi*

Till ngt helt annat, så e Jocke och William på Älgjakt idag :P hoppas de har kul?! fick ett sms lite tidigare att William ville hem men nu har det vart tyst ett tag...hm..jaja kan ju då antingen vara för han fryser eller så e det helt enkelt för tråkigt att "bara" sitta still OCH tyst! :)
Hoppas han ändrar sig, jag har ingen större lust att hämta hem han faktiskt men det e klart om han absolut inte trivs så får jag väl göra det.
Pappa var snäll och lånade ut bilen om så skulle behövas :)

Felix har nu börjat "prata" på riktigt eller rättare sagt ganska högljut *ler* testar verkligen sin röst sååå roligt att se men inte lika trevligt att höra för gällt e det ! :D *gorompan*
Nä nu skall jag göra mig och Felix iordning för en tur till BVC han sover stackarn :/ Så återkommer jag senare ang vikt/längden

kram kram alla i det otroligt fina höstvädret!

1 kommentar:

  1. Hehe han var större än du trodde! :D hihi

    hehe ja , jag hoppas han orkar vara kvar hela tiden :)

    Du, vi beställde familjepizza från kronoparkens pizzeria. det gör jag aldrig mer, jävlar vad dyrt det är nu :S

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!