torsdag 7 oktober 2010

fullt ös...

Idag har verkligen dagen gått i ett! *pust* Började med en stökig natt för Felix var lite orolig i magen så han kom liksom inte till ro riktigt...så mkt bök och stök plus denna snuttning/ätning på natten fortfarande också :P
Trots ett par dagar med morgon samt kvällsgröt men men han e inte hård i magen ännu *peppar peppar*
Sen upp med william och allt rullar på... hem till Camilla och hämtade hennes 2 vovvar som fick komma hit några timmar för att sen få en promenad hem innan jag och Felix skulle på Öppna förskolan :) Hem laga mat, william iväg till en kompis...jag la mig och vila ca 1timme medans Felix sussade så gott efter vi vart på Öppna förskolan. Jisses vad trött han var :D
Den vilan var behövlig kan jag lova...kände mitt humör inte alls var på topp efter en krånglig natt samt alla nya intryck både jag och Felix fick på Öppnis.
Där emellan kommer ju oxå lite plock hemma som diskning, tvätta, hänga tvätt ut med hund/hundar, bära/underhålla Felix som e vaken mer och mer nu så den som tror att man inte gör nåt när man e hemma och mammaledig kan hoppa upp och sätta sig nånstans!

Fredag imorgon, skönt då vi kan få lite fredagsmys hela familjen men dock skulle Jocke te en kompis och "leka" lite :/ *hm* Jaja får väl mitt sen jag, är ju faktiskt ganska gött att bara vara hemma nu. Till veckan drar han på Jakt oxå och lille William ska med på Torsdag ev fredag på älgjakten...ujuj... hoppas det går bra.
Så då blir man ju helt själver men det kanske e lika bra det så jag kan få en veckas "semester" utan att behöva tjata om dessa kallingar samt annan smutstvätt överallt och "grejer" som konstigt nog bara sprider sig som en epidemi när Älsklingen är hemma?! *hm*
Jag tror minsann att jag kommer ha MINST 2 veckors semester för mig själv när tiden är inne på någon grekisk ö eller liknande :P

Nä nu lägger jag in några goa bilder på en växade bebis med familj :)



Åh Hej.... inte lätt att försöka krypa, benet liksom ville inte lyda :P







Trion samlad...








Bordet smakar mkt bättre än gröten..eller så kliar det lite i munnen :D








*blä* Gottigt med Banangröt








såååå trött... men kanske inte riktigt som det ser ut på bilden utan det var nog mer för blixten :P







Pixi & Saga "myser" i bädden en liten stund innan det skall småskivas med varann.





Nä nu en kopp te och njuta av lugnet i min ensamhet medans jag kan :) *Natti natti*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!