måndag 11 oktober 2010

Kall höstdag!

Då var det Måndag morgon och jag har nyss kommit in med Saga och *brr* vad kallt det var idag men friskt :) kände det "nöp" i kinderna lite.
La Felix i sin säng och jag tror han somnade... hör inget från han iaf. annars brukar det bli protester på en gång om han inte vill. Tvättmaskin går för fulla muggar med :P och koppen med kaffe värmde gött nu efter promenaden. I helgen var vi och hälsade på Mia & Jonas och lille lille Filip, gud så söt man kan vara :) vad fort man glömmer att de kan vara så små, ändå var det inte längesen som Felix var där men han e inte "liten" längre *haha* ojoj vad han börjar moffa till sig *ler* gullråttan min :D
Sen på söndagen kom mamma hit på besök med sig hade hon en varsin tröja till William och Felix för mamma har varit i Turkiet en vecka och haft det underbart skönt (inte ett dugg avis) :P *hm*
jaja...gött för henne då det oxå var hennes första utomlandsresa om man bortser från Norge då *ler*
så jag bjöd på lite mat och kaffe med fika och tog en massa kort på henne och Felix.
Älsklingen och lilla älsklingen var ju i skogen för att förbereda inför älgjakten som Stora älsklingen e på nu...så mamma och jag var ensamma med Felix samt Saga :)
Nä man kanske skall lägga in lite goa bilder från helgen sen plocka lite mer här hemma ...

kram kram



















vill inte ligga ner :P sitta upp skall man :P














Saga ville oxå vara med :)







Så här snygg blev man i den nya tröjan :D (framtida modell kanske?!







1:a badet tillsammans med pappa, och han varken kissade eller bajsade på pappa :P








PUSS! på dig... :D






William JÄTTE duktig med sina små skyddslingar, kusintrion *ler*








Lille lille Filip :D







Hej och hå vilken flashback jag fick här för herregud vad lik William Felix var här ...skrämmande

2 kommentarer:

  1. Vilka härliga kort! Och vad stor han börjar bli. Helt otroligt. Håller med om att han var väldigt lik William på det sista kortet. Spec kring ögonen. :)Hoppas att du får en skön måndag! kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina kort :)
    men vad fasen?!?! nej nej jag ska tala med Felix så att han BÅDE skiter och kissar på pappa i badet nästa gång ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!