onsdag 6 oktober 2010

Jaha då var onsdagen snart avklarad :P har varit på Babyrytmiken idag som jag trodde jag inte skulle hinna till då Felix sov så sött :) men lillskiten vaknade ca 10min innan det började så jag i min drömvärld inbillade mig att då hinner vi juh *haha* hm kom lite sent men vi kom iaf. så Felix fick utstå ytterligare en dag med falsksjungade röst. En kul och mysig grej att gå på babyrytmiken tycker jag och fick också reda på att de även har Öppen förskola där, så ytterligare en dag vi kan få tillsamans med lite andra barn/föräldrar :)
2:a dagen jag även har 2 bonus hundar hemma, Anita& Pixi...kul tycker Saga :) Mkt bus och lek men även träna på att INTE busa innomhus ..funkar sådär *ler* närå de är hur duktiga som helst. Bara bra för Saga att få umgås med snälla väluppfostrade hundar. Hon blir liite het på gröten fortfarande så man får plocka ner henne emellanåt. (hon e ju inte terrier för intet) :P
Tur ändå att man har hund för man kommer ut! Jag kan nog vilt erkänna att jag inte hade rört på mig lika ofta annars..iaf inte de där dagarna då det antingen blåser eller regnar illa :/ nu måste man ju ut visserligen blir det kanske ingen längre tur dessa dagar MEN ut kommer man. Enda nackdelen är väl om Felix sätter sig på tvären som *peppar peppar* inte hänt ännu.

Nä nu skall jag förberada för turen hem med vovvarna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!