fredag 22 oktober 2010

*suck*

jaha igentligen e det ju jätte gött ute nu om bara solen lyser i denna kalla friska luften :) *brr* inte långt kvar till vintern.
Ser INTE fram emot att dra på barnvagn i snöoväder samt denna slask som komma skall :/ men men det går ju över *ler*
Ikväll blir det FREDAGSMYS :) med po.tgratäng samt fläsk file *mmm* sen blir det nog popcorn med JULMUST :D *mumma* Hoppas det går ngt bra att se på TV annars tänkte jag försöka ha lite "vuxentid" med älsklingen som det ekar högt mellan tillfällena ;) För imorgon drar han ju på denna jakt igen ända till på söndag om han inte fryser häcken av sig vill säga.

Denna veckan har varit lite segdragen beror kanske på att jocke jobbar natten och jag inte vart på humör kanske MEN i måndags var en skön dag då jag vart bjuden på så himla go mat hos Camilla nämligen kyckling"gryta med bla äpple/jordnötssmör och annat massa gotte i !!!!
sen har man "hängt" lite hos Jenny 2 dagar sen var vi juh på Öppna förskolan i torsdags nån timme. Så iofs. har veckan inte vart sååå himla seg bara lite men det beror väl mest på dagshumöret?! :P

Trött e man med, har juh fortfarande en nattpuppande bebis :) har tänkt börja/prova med 6månaders välling, så får jag se om det hjälper lite annars så e det väl bara att acceptera att han e en "sån" bebis i sin natur :S
Tycker om mammas puppemjölk :) William slutade självmant när han var gansak exakt 6 månader då ville han inte ha ngt med helt enkelt.
Nä nu skall jag hjälpa min älskling med maten :)

ps. Hoppas min video kommit med annars får ni se föregånde inlägg för den låten e absolut värd att lyssna på!

1 kommentar:

  1. Det var kul att se er idag:) Gisses vad Felix har växt! Hoppas att ni får en bra helg. kramar

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!