tisdag 31 augusti 2010

Mest bilder...

Idag ville William att jag skulle möta honom efter skolan :) Så sagt och gjort det gjorde vi, jag och Felix samt lilla Saga oxå :D
Tidigare under dagen så passa jag på att ta lite kort på när Saga försöker få i gång en av katterna på lite lek, som hon naturligtvis inte var ett dugg intresserad av utan "snäste" snarare av henne X-antal ggr men en leksugen Saga ger sig inte så lätt *hahaha*
Felix har mestadels sovit under dagen då han e lite snorig så verkar det som han sover "bort" förskylningen *ler*
Han vaknar för lite käk samt liite "töl" sen somnar han så gott om snosongen!! :)
Efter skolan följde vi med Jenny och barna hem en snabbis så de fick leka lite, passade på att mata lillfisen då och det var verkligen intressant tyckte Linnea *haha* annars sprang hon mest efetr Saga som e den absoluta favoriten *ler*

Saga försöker få igång Xena...











Jag går in ja ...tänkte nog Sandi *ler*






...kom igen dåe...









Jag får väl underhålla mig själv då! :P *hihi*















Fina fina Saga i väntan på LillHusse :P



















En lycklig Emma som fick hålla Saga en stund :)





1 kommentar:

  1. Snygga kort ;)

    hehe ja Jättestolt vart hon :)

    hehe Ja Linneas favvo e saga hihih

    tack för idag :)
    kraaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!