tisdag 24 augusti 2010

en lättnad suck... :)

Då var andra dagen gjord på denna vecka för William och jag är såå stolt! :D Han har nämligen cyklat själv till och från skolan idag :P
Kvar hemma var en smått nervös morsa :/ *gulp* men som jag tjatat om säkerhet mm så jag hoppas att ngt gått in iaf ?!
Ringde för säkerhets skull skolan för att se om han kommit fram hel och välbehållen samt i tid förstås :) inget sölande när man ska till skolan inte :)
Tror minsann han har växt under denna dagen så cool och avslappnad han var när han kom hem så hade han inte vart ett dugg orolig utan tyckte nog jag betedde mig underligt :P *hihi*
Jaja e man Mamma så e man...

Under dagen som gick spenderade jag med Älsklingen och Felix, var lite konstigt att bara vara vi tre...jocke börja inte jobba förens kl. 14.00
Men vi fick besök av Anneli med barna, kul att se hur både Moa och Maja växer :) efter ett tag fick väl Jocke nog och drog med sig Saga och letade svamp...han fann allt en full hundpåse med svamp :D *mmm gott*
Har nu ett Dop att se fram emot, för lilla Maja skall döpas om ca 2 månader :) det sätter ju naturligtvis igång lite planer för Felix framtida Dop :D
mm ja vi får se när det stundar?!

Sen fick jag en extremt snabbvisit av min kära Bror Christian med sambon Linda, ser inte de så ofta så det var jätte kul men som sagt de skulle åka på en gång så det var lite kramar bara och lite ordväxling :/ Så synd att vi ses på tok för sällan... *älska*
Utomlands hade de vart med (avis)

Hösten verkar vara på ingång nu oxå, e med blandade känslor för den...sommaren gick på tok för fort så det ska bli både skönt samtidigt inte när den nu kommer.. :/

jaja nu ska se om barna somnat...

//natti natti

1 kommentar:

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!