fredag 20 augusti 2010

bla blabla...bla

Hm ja då sitter man framför datorn igen och undrar vad man skall skriva??? Denna vecka har det inte hänt sådär super mkt, William har haft sin kompis Jonas här en dag sen så har de vart hos honom och lekt :)
Var hos Jenny med familj igår så barna fick leka lite men idag e det lugnt...vet inte riktigt vad vi skall hitta på. William sitter i soffan med Felix i knät och ser på tecknat, funkar en liten stund för Felix sen så tröttnar han.
Jocke e på "äventyr" med Menorn :) För imorgon ska vi på BRÖLLOP mellan Kenneth & Marlene !!! :D Superskoj!

Vet inte hur det kommer att gå med denna ammning heller då Felix inte gör annat än att äta, känns som jag inte har så mkt mjölk kvar?? :/ hinner liksom inte rinna till ngt förens han skall äta igen *suck* jaja står väl ut ett tag till annars får jag nog kompletera med tillägg.
Men växer gör han ju så det kan juh inte vara för lite så sätt men det kanske inte e lika "gräddigt" längre ?! *hm*
Favvistutte har han med så jag undrar jag vart detta kommer sluta med en stoor tutte och en lite mindre *suck* jaja det är väl sviterna man får ta av att få en sån fin gåva när man får barn :D
Undrar bara hur det kommer låta när man ska ge sig ut på BH jakt ? -ursäkta damen men ni har inte denna bh i strl D-kupa på den högra och C-kupa på den vänstra, alltså tillverkas det sådanna BH:ar????
Jaja ett problem att lösa i framtiden.

Nä nu kallar den lille så *tjoff* på er!!! :)

1 kommentar:

  1. Ja det var jätteskoj när ni var här :)

    Ja vad kul, nu är det man och fru!!!

    Bara ni vi väntar på nu ;)

    hahah ja den var bra, en C och en D hahaha.

    Ja jag hoppas han ammar "normalt" snart igen
    *krama om*

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!