lördag 14 augusti 2010

Besök hos Louise

Gud vilken värme det har vart idag *pust* ska inte klaga men den var jag inte riktigt beredd på. Idag är Jocke på Svensexa för Kenneth :) så då hamnade jag och barn hos Louise som inte heller hade nåe direkt för sig, så William har badat i vattenspridare sen gick vi och handlade lördagsgodis tillsammans.
Tack Louise för en mkt trevlig dag! :D

Och igår hamnade vi hos Jeanette med familj ute i skattkärr :) De bjöd på supergod mat mm *mums* jocke försökte sig på att jaga räv hos dom efter att vi åkt hem, de har tydligen gott om de där ute. Men han kom hem tomhänt (...fast lika glad var jag för det men gladast var nog räven..la lalala lala...) :D
Skulle ha varit hos Uppfödaren till Saga med men det fick hoppas över då jag och jocke gick om varann, då han trodde william hade feber men inte hade det för han var lite hostig william men det var nog bara lite "morgonslem" :/ så det får väl bli en valpträff lite längre fram?! :)

Snart närmar sig skolstarten med..det ska bli skönt med lite rutiner igen plus att william verkligen behöver stimulans nu! tror han längtar lite faktiskt,träffa kompisar mm.

Nä nu e jag fullproppad med lördagsgodis blir te att snart skicka william i badet samt göra kvällen för det är en ny spännande dag imorgon *ler*



blev liite gräsiga då det var relativt nyklippt gräsmatta :)




























Felix undra vart han hamnat någonstans :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!