måndag 23 augusti 2010

skolstart!

Då var det Måndag med stoort M, för idag började William 2:an :P Guud så fort han växer upp :/
Men det hade gått bra i skolan sa Fröken, så då fick man en liiiten muta i affären efter skoldagen *fniss*
För det gjorde vi upp redan igår att om det gått bra idag så får man nåt i affären. Måste köra med ngt då det vart lite tjafs i deras klass och så...men vi får hoppas att de "växt" upp ngt under sommarlovet?! *peppar peppar*
Och imorgon skall han få cykla själv till och från skolan..*torka svetten ur pannan* :D Hoppas det kommer gå bra, måste ju prova :P om inte så får jag följa honom igen. Men det skulle underlätta att slippa dra med Felix ut varje morgon men men för ibland krockar det den tiden med ammning. Jaja det spörs.

Han börjar oxå bli "stor" nu Lille Felix bubben *ler* ska INTE ligga ner nu utan man ska SITTA :) *hihi* och pratar börjar han göra med sååå himla gulligt! Kul att se att det händer ngt :) Gäller bara för en annan att förgylla tiden när vi e själva eller när han sover, gör inte så mkt annat än plockar och städar :/ men lite gull där emellan hinner man ju med.

I lördags var vi som sagt på Bröllop och det var hur fint som helst :D GRATTIS Kenneth & Marlene! *Hipp Hipp Hurra*
Felix skötte sig exemplarisk :D Var lite oroligt där för det var ganska långt och sent Bröllop men det flöt på otroligt bra och Både Felix och William somnade så fort vi kom hem.
Tack så mkt för den fina tillställningen :)

Idag var oxå Jockes första jobb dag efetr 2 veckors semester :) Den började juh bra :P *hihihi* Upp med tuppen för han började kl 0600 (trodde han) När han kom te jobbet visade det sig att han ska ju jobba efetrmiddagsskiftet :P som e kl. 14.00-22.00 *hahaha* så han var måttligt glad när han kom hem igen :D
Jaja då fick han ju gå och lägga sig igen te kl 11.00 så han e nog utvilad nu...då passade jag på att vara hos Jenny en stund och fördriva tiden lite.

Nä nu ska jag fortsätta med min goa te kopp :D (passa på medans Felix sover)

Jocke var ju Best Man på Bröllopet :) (sicka snyggingar) Hahahaha!







Här leks det för fullt :) (koncentration)








Min Stiliga son! (i väntan på att vi skall åka hemifrån) *ler*












Älsklingen med Felix, kvällens yngsta medlem :)








Inga bilder på mig dock då det alltid tycks vara jag som håller i kameran så ni får nöja er med dessa bilder :) kanske lyckas jag komma med på någon annans bilder?!

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!