torsdag 3 mars 2011

bara lite strunt

Så då har man ridit en sväng för Camilla idag :) var kul men insåg ju ganska snabbt att man var ringrostig :P Insåg oxå att lilla Amor inte har den bästa kondisen *jisses* vad svettig han vart. *stackarn* :/ Jaja in och fick rulla sig i sin nyspånade box samt lite täcke sen ut i några timmar till.
Funderar och funderar på hur jag skall göra??? vill men samtidigt så vet jag inte riktigt om tiden/orken kommer räcka till för att "ha" häst?!
Hade vart skillnad om man inte behövde ut på heltid...bara sköta om nån i sisådär 2-3 dagar/veckan men men skall fundera lite till :P
Jocke drog en sväng till skogen för att fodra djur...William lekar ute med kalle och Jonas, Felix sover och lilla jag funderar så det knakar....
Förskylda e vi med eller Felix började sen smittade han mig men verkar som resten av familjen klarat sig *peppar peppar*
Hade ju tänkt badhuset nån dag oxå nu när det är lov men e man förskyld så e man :/ jaja får väl bli en far och son dag kanske så får vi helt enkelt skjuta på det. Hade ju vart kul att se hur Felix hade reagerat i badhuset.
Jaja det kommer väl fler dagar....

Hm vad skall man hitta på ikväll då kasne något mys med familjen när jocke kommer hem? eller skall man spara sig till imorgon eller kan man mysa ändå det e ju faktiskt lov! :)

nej nu skall jag ta mig en kopp the lite tjyvtjock e man ju i halsen..

kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!