torsdag 24 mars 2011

*suck* och bläää.... :/

Jahapp när den ena börjar bli frisk så blir den andra sjuk.. :/ vilken tajming... William spydde ner heela sin säng och mer därtill för att fortsätta spy i hinken brevid våran säng under natten. *Urk* säger jag bara verkligen vände sig i magen på mig så jag trodde jag skulle sympatispy :( Jocke var den som fick äran att ta hand om detta då jag hade fullt upp med Felix som var allmänt gnällig och antingen ont i magen för han pruttade som bara den :P
Hej och hå vilken natt...
Så idag har vi tvättstugan så vi blir av med det äckliga så fort det bara går, finns inge äckligare än "gammal" magsjukespya!
Så jobb för mig imorgon e inte tänkbart...får jag inte magsjukan nu då har jag supermotstånd :) kände mig lite illamående i morse men det tror jag berodde på att man knappt sovit ngt för nu känns det bättre. skall ta mig lite frisk luft sen och andas massa FRISK luft :D
Hoppas det vänder nu *peppar peppar* så brukar William bara spy 1-2 ggr sen blir han genast piggare men men...JAG vill ha egentid på lördag!!!! *hoppas hoppas* :)
Jaja annars självklart får det bli vin hemma med familjen med nåt gotte till så myser vi väl bara tillsammans.
Nä nu skall jag göra mig iordning för en tur

hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!