måndag 21 mars 2011

Skön helg! :)

På fredag kom ju som sagt svärmor,så hon och jag drog iväg till stallet där hon oxå fick låna häst så vi kunde skritta ut tillsammans :) var jätte trevligt :) Halkigt dock, speciellt för den svärmor red *jisses* säger jag bara vad halkigt det var på vissa ställen. Men vi klarade oss :P
Sen på kvällen myste vi lite oxå kom min bror Patrik på en liten titt *ler* för att sen åka hem till Sunne.
På lördag tog jag och Inger oss en riktigt lååångtur *underbart* i det fina vädret, för att sen göra oss iordning för Dopet för lilla Filip :D
Vi kom inte hem förens ca kl. 18.30 på kvällen så jissa om vi alla var supertrötta när vi kom hem...fick besök av Lars på kvällen då han var "utslängd" hemifrån för att hans dotter hade "fest" :) Han och grabbarna spelade Tv-spel och jag gick in i i sovrummet och myste ner mig och tittade på det som jag ville! :)

Söndag bestod av en grillning av korv på Jonas & Mias bakgård, sen lite mys inomhus :) Så denna helg har verkligen gått i ett :P
Och nu börjar en ny vecka med nya "uppdrag" :P få se hur de går?! Jaja ....

Nä nu skall jag pyssla här hemma med både det ena och det andra

//hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!