söndag 13 mars 2011

söndag

Ja då var det söndag och helgen har bara rusat iväg :/ jaja lite vettigt har man väl hunnit med :) Var och red i nytt stall igår och det var en upplevelse :) jätte skoj men jisses vilka stoora bjässar!
Så lite träningsvärk har jag idag fast jag inte tyckte jag tog ut mig särskilt mkt?! *hm* jaja bra att musklerna får arbeta lite *le*
Idag väntar vi oxå hit svärmor på en liten visit då hon e på väg hem från att ha varit hos sin syster. Men nu e Älsklingen ute med Saga på en tur, William hos kompis, Felix sover en lur och jag väntar på att få åka till stall nr 1 men det blir nog för sista gången..då jag inte kan dela på mig och att jag kommer åka mer till det andra stället av olika anledningar.
Insåg väl ngn stans att det inte funkar att "ha" häst på foder i nuläget då det inte e gratis tyvärr...men men så då får man hitta andra lösningar som funkar och det tror jag att jag har :) Trist bara när man ändå fästs lite vid den 1:a hästen men bättre han hamnar hos ngn som har både tid och pengar att ta hand om han.

Jaja nä man kanske skall förbereda sig lite

skön söndag alla vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!