fredag 11 mars 2011

Tiden bara flyger iväg... :/

Ja herregud vad tiden går fort, min lilla grabb blir redan 10 månader idag!!! :O Tycker ju inte alls det var längesen man kom hem från BB....
Från att ha varit bara ett liitet liitet knyte till att ha blivit "stor" grabb :) Men jag bara älskar varenda stund vi har tillsamans och få se varje framsteg han gör och vilken skillnad när det finns en storebror att se upp till :)


Så här liten var jag : 2940g & 48cm








Första mötet med lillebror! Kan man vara stoltare strooorebror!! *älskar er* <3








Så här glad kan man vara när det e över och man fick lite mat i kroppen :P









Mina grabbar :D








Till att ha blivit så här stor! :) Och höra att man både e en "kopia" av storebror till att vara lik Morbror Patrik när han var liten.
Och nu ligger vi på : 9150g & 74,5cm






Ja en liiten sumering av Felix "korta" liv....och mer skall det bli!!!

1 kommentar:

  1. ja tiden springer fram
    Han e så goo!!!
    Plutten!
    Ja han e verkligen lik storebror! :)

    Tack för idag
    kraaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!