torsdag 31 mars 2011

Nya friska tag !

Nya friska tag är det som gäller nu! Nu är jag trött på allt vad sjukdomar heter! :/ *usch & blä*
Känns som det är på väg dit iaf. *peppar peppar* Har inte gjort annat än städa städa "sanera sanera" :P jaja sen på råga på allt så får man höra det går löss på Williams skola! Men hallåååå....vad är det här?! slutar väl med att vi kommer se ut som Stora Älsklingen allihopa, stackars Felix...rakad innan han ens fyllt 1år :P *stackarn*
Jaja vi får väl hoppas vi slipper ta till såna drastiska åtgärder. Känner ju inte riktigt heller för att bli bar på skallen *huja* vad kallt *ler*
Här kommer familjen Jocke Karlsson *hahaha*

Till ngt positivt, så var jag ju ut i lördags med goaste tjejgänget, Marlene, Jill och Terese...och vi hade det jätte trevligt :) Käkade på Frost där det var bra mat och gott vin och kul hade vi TACK tjejer för de goa skratten. Sen vandrade Jag och Jill vidare till Pitchers och tog oss varsin öl och spanade in läget men jisses vad folk (löningshelg) behöver jag säga mer! :)

Ser fram emot denna helg som kommer bjuda på Majas 1års dag!!! :) så Felix första barnkalas *tjohoo*
Sen fyller ju bästebror Joakim i helgen med så det blir mkt firande men kul att få ses och umgås :D

Nä nu vidare till lite kaffedrickande och plonka här innan Lilla Felix vaknar :D

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!