torsdag 17 mars 2011

Mör i kroppen

Ajajaj :/ Idag känns det i kroppen att man igår först skrittade ca en halvtimme på den ena hästen till att sen rida ut på en galet pigg/busig häst som stått still 3 veckor pga hon vart halt. Hahaha jaja roligt var det med mkt bock/språng/galopp på plats :P Jäkla nära jag åkte av kan jag säga...men *peppar peppar* kan jag väl säga att jag antingen till min räddning att jag e tung i gumpen *ler*
Linn vars häst det var, red på sin andra häst 4-åringen som var betydligt lugnare :P Ja ett gott skratt fick hon sig iaf :D
Jaha ja då sitter man här medans älsklingen eller rättare sagt älsklingarna tar sig en lur (Jocke & Felix)
Och William i skolan förståss...
Funderar på vad man ska hitta på idag? Gå på Öppna förskola eller ej..?! Börjar kl 13.00 så det är ju ett tag kvar men känner mig lite sleten idag och hoppas verkligen jag inte är på väg att bli sjuk :/ förhoppningsvis är jag bara lite trötter.
Till helgen är det dop oxå för kusin Filip som vi ser fram emot bara inte klar med hans dop present bara så jag får fundera lite hårdare och ta en sväng till stan imorgon. Så kommer älskade svärmor på besök imorgon redan då hon oxå skall med på dopet :)
Så det kan garanteras FREDAGSMYS!!!!! :D *gilla*

Nä nu vet jag inte vad jag skall skriva mer så jag säger hej svejs <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!