onsdag 23 mars 2011

Sjuk Felix :/

Då var det bara säga "hej" till magjuka för Felix då :/ mindre kul, hej och hå vad en sån liten person skall spy så mkt :(
Tvättmarskinen har gått varm mer eller mindre nu i 2 dagar...trodde det hade gett sig men ack så fel jag hade. Han vaknade inatt och var törstig så jag gav han liite vatten för att inte chocka magen MEN det spelade ingen roll...strax efter åt spydde han ner hela mig *blä* OCH mitt i natten *jippi* vad pigg ,jag var NOT!
Jahapp sagt och gjort så fick jag tvätta av oss det värsta samt torka golvet och fyfaan säger jag bara det är ju verkligen en speciell stank över magsjuke spya :P inte för att nån spya luktar gott men ni vet ändå. Jahapp då vi äntligen kom i säng så somnade både han och jag ganska snabbt...behöver jag säga att jag var astrött på morgonen och hade i min yra lämnat kav mobilen (väckarklocka) i jackfickan *mutter* så typisk mig, ni som känner mig väl vet att det är jag i ett nötskal *ler* Jaja så lite men bara lite försov vi oss imorse. Bara in och väcka William och servera han frukost (som tar en evighet) han är inte känd för att äta snabbt iaf :) och speciellt INTE i stressiga situationer.
Jaja efter nästan en hel macka så fick vi lov att gå, jag följde honom en bit då Felix somande strax innan och Älsklingen var ju hemma. (sovande dock)
Saga behövde ju oxå ut så hon fick följa med :)
Och idag börjar det verkligen märkas vad det tagit på honom lilla bubben, feber nu och trött efter att inte kunnat äta...så idag har han bara fått liite vatten i omgångar och lite dessert samt alvedon och han gör inget annat än sover gubben :( usch så sliten.

Bara hoppas jag klarar mig ifrån detta skiten, vill inte bli sjuk :( skall ju jobba på fredag e det tänkt. Men vi tar en dag i taget och e han inte bättre imorgon så får jag snällt stanna hemma.
På lördag e det oxå min tur med "egen tid" då Jocke bjudit hem Lars på grabb kväll/tv-spelande så ska jag unna mig en vinkväll eller varför inte utgång men har inte bestämt vad ännu eller med vem :P jaja ett senare problem, inte så noga hur det blir i värsta fall får jag väl bli hemma och dricka lite vin och skratta åt grabbarna!

Nä nu skall jag sanera lite mera *suck*

Här kommer lite bilder på en frisk Felix :) m familj:

*Finklädd på Dop för Kusin Filip :)
*För att sen somna i kyrkan :P
*Snygg i brillor *flin*
*Vardags stilen vid matning *ler*
*Nyfiken på Kusinen Filip :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!