måndag 21 februari 2011

fullspäckat schema

Hej och hå...ja vad säger man ....?
Måndag idag och helgen har gått superfort, kan bero på att man jobbade kvällen på fredag :) Hemma ca 01.00 *gäsp* och inte kunde man somna på en gång heller...jaja roligt var det. Lördag så hade man utgång och hamnade på Harrys med Marina & Lotta plus några till. Var en kul utekväll och jag tror Marina var nöjd och det e ju huvudsaken då hon fyllde år! :D
Söndagen var man allt bra sleten :P men klarade mig utan värre åkommor :P *hihi* trodde jag skulle ha värsta skallebanken men klarade mig konstigt nog ifrån det :) Kan kasnke bero på att jag lagade choritzo när jag kom hem *hihi* gud så gött det var :D Sen ägnade jag nog mesta delen av söndagen ätandes massa onyttigheter. Mamma kom dock på en liten visit och fick sig lite tårta plus kaffe :) *mysigt*

Ikväll skall man på "möte" och det kommer vara spännande men vill inte säga för mkt ännu då jag vill ha det klart först. Men om det går som jag vill så blir jag superlycklig!!! *peppar peppar*
Jocke jobbar natten denna vecka så han kommer man väl inte se mkt av då jag kommer passa på att åka till stallet 2-3 ggr under veckan när han har vaknat. Jaja ibland e det väl så...
Felix vart så trött när jag stod och lagade mat för en liten stund sen så han somnade på köksgolvet :) lilla godingen. Skönt har han det iaf då han somnade på fårbädden :)

Nä nu väntar jag strax hem william från skolan sen sakll jag ev motionera lite med Camilla för att senare göra mig iordning för "mötet" :P

ha det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!