tisdag 15 februari 2011

Häst!!!

Woohoo! :D

Kan det bli bättre :) närå, har allt (nästan) klart nu för att bli skötare på en häst *så lycklig* Det skall bli såå himla skoj!
Tog "premiär" turen i lördags morse tillsammans med Jeanette som oxå har sin kuse "Bosse" där :) Då hon hade utsläppet av alla kusar (10st) i lördags så innebar det att vi var där redan ca kl 0630 Jisses så tidigt men det var otroligt skönt att efter på med täcken ut med kusar ta sig en tur i skogarna där det var så lugnt så...och solen som kom upp sen: Det var vackert det! :)
Så idag (tisdag) bär det iväg igen till stallet men tar nog bara några varv i paddocken då det kommer vara så mörkt ikväll :/ jaja men vi går ju mot ljusare tider :D
Här kommer en bild från Jeanettes mobil på våran premiär tur kl 0700 :P









Jag får ju inte glömma att tala om att hästen heter Amour, passande namn :P

Så nu vet jag vad jag har att gör under våren iaf. så himla glad :)

Annars rullar det på här hemma, Felix växer och utvecklas som han ska *ler*
Nä nu måste jag ta lilla bubben :P innan han hittar på ngt "hyss" :)

kram

2 kommentarer:

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!