söndag 6 februari 2011

motion motion... :)

Ojojoj jisses vilken helg! :) Hänt massor juh *ler*
Kan börja med att berätta att man var och red häst i fredag som var superkul även om det "bara" blidde några varv i trav och skritt i en ishalkig paddock :P men vilken häst!
Ska ev hjälpa denna tjej som äger honom med att motionera mm några dar i veckan men inget som e färdigt ännu dock. Bara hoppas det löser sig på bästa sätt då det var en mycket trevlig häst :D
Så nu väntar man besked därifrån annars hittar man väl kasnke nån annan stackars kuse som får stå ut med min "vård" *flin*
Så himla roligt om man kan få lite häst i sitt liv igen *peppar peppar*

Sen så vart det ju Lördag som bestod av ett besök av svärfar som kom med årets första semla :P *mums* iofs. hade jag nog kunnat klarat mig utan men när det ändå bjös så tacka man ju självklart inte nej.
För sååå himla goda e de ju faktiskt inte, tycker det e lite överreklamerat det där. Men det e väl lite av en tradition :)
Så nu blir det ingen mer :P
Sen så fick han snällt stanna på mat, Jocke drog te med lite älgstek :P *mums* det vart supergott älskling!
Kvällen blev det lite film mys samt lite vin *hihi* trodde man skulle få till lite vuxentid MEN ack så skönt det e att sova :P

Och idag har vi haft snabbesök av svärmor då hon vart hos systra sin under helgen så hon hade vägarna förbi här, och det tackar vi för :) Alltid lika trevligt när hon kommer på besök.
Sen har det vart fullt av ungar här som lekt med William, de har vart så duktiga och spelat Bandy ute på gården samt lekt/spelat lite inne. Så han var sleten ikväll vill jag lova.
Få se hur väckningen blir imorgon :P
Kvällen bestod oxå av ett litet springpass med goda vänner *tjohej* vad skönt det var så nu tror jag att jag sparkat igång mig lite för att komma igång :)
Kan ju bara bli bättre detta, först kanske ev lite hästridning sen lite pass på friskis samt även några joggingturer :p detta kommer ju vara en jättekul vår *le*

Jaja Måndag imorgon och älsklingen jobbar eftermiddag så det blir genast lite krångligare att få till träning iaf i sällskap, själv kan man ju hitta på nåt.

Jaja få se vad man hittar på.....

Trevlig Söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!