fredag 11 februari 2011

*lalalaa* fredag!!

åååhhåååhhhååå.....fredag....*lalalaaalaalala* :D

Nyss fick Williamplutten vandra te skolan själv :/ hm men det e liksom inte barnvagnsvänligt ute nu tyvärr. Men han reder sig bra förutom att han tyckte det vara lite tråkigt att gå själv. Det kan jag absolut förstå men vad göra när Felix somna i sin säng och de inte hinner med att ploga?!
Jaja kan säkert komma och hämta han istället :)
Och idag e det fredag så skönt :D

Här händer det lite grejer men det kommer jag tala om lite längre fram när allt verkligen e klart...men jag e så glad och förväntansfull och tror det kommer bli en supernice vår :D *hoppas*

Ikväll blir det lugna puckar med familjen och lite förberedelser för imorgon då vi får gäster på kvällen, där det skall drickas & ätas gott!
Ser jag mkt fram emot :)

Min andra plutt Felix ålar sig fram som bara den, så sött *älska* men man får verkligen vara på sin vakt nu.Nu går det bara framåt med utvecklingen. *kul kul*

Nu var det ett tag sen man la in lite bilder så det kommer jag göra snart....men nu till soffan med lite kaffe och gotta ner mig innan godingen vaknar och den stora godingen oxå då förståss *ler*

hej hopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!