fredag 3 december 2010

Nu var det ett tag sen...

Jaha då har man lite tid att sitta här i lugn och ro :P svårt att få till det emellanåt annars har man inte haft orken riktigt...
Idag blir det stan en snabbis med Felix,inge roligt att vara hemma när "gubben" sover då han jobbar natt.
Tät i näsan e jag med :/ *blä* ingen feber (ännu) men man blir ändå lite allmänt slö...
Ikväll om jag orkar så skall jag ev. dricka vin :D *wohoo* det var inte igår *ler* Hembjuden till Camilla mf. och sällskapa lite. Skall bli skönt bara att få vara lite :P
Annars flyter livet på, har hoppat in och jobbat 2 kvällar. Roligt att få komma ut lite men det är lite bitterljuvt det där. Samtidigt som det är skönt att få komma hemifrån så längtar man hem till lillfisen mest men även övrig familj förståss :)
Felix växer så fint så..kul nu när det händer lite mer, man får lite mer tillbaka nu tex kramar och jag tror eller vill tro PUSSAR :D *mmm* mys! Fast då mest på hakan av ngn konstig anledning :P

Imorgon är det Julmarknad på Mariebergsskogen få se om jag lyckas få med mig övrig familj?! Vore ju mysigt. På söndag ska jag på Musikal som Camillas dotter Emma skall vara med i, det får vi inte missa :)

Lite julpynt har man gjort men det är inte färdigt ännu, så mysigt med julen. Ska bli intressant att få se hur den blir för Felix :D Tomten måste ju självklart komma, för ännu tror William på han men det är nog för sista gången tyvärr :/ blir ju så påverkade i skolan. Jaja man kan ju ha tomte iaf.

Nä nu snart får det bli stan, ha det så skönt i vinterkylan!

//kram


Saga vill väldigt gärna smaka på grisen :)







Saga i knät så inte Lillfisen kan köra på mig :P

1 kommentar:

  1. MM glömmer aldrig hur glad Felix blev på leklandet när han såg mig *älska*

    Hoppas du snart kryar på dig :)
    kraaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!