tisdag 21 december 2010

stress...men även lite tid för matlagning :)

Julstress, denna Julstress...

Ja fyfaan nu börjar det verkligen kännas att Julen är alldeles runt hörnet :P
Är inte färdig än på lååånga vägar...men men det ordnar sig som det alltid brukar göra. Det är väl lite av charmen att vara liite stressig såhär runt jul? eller? :)

Idag har Felix hjälpt/hållt mig sällskap när maten skulle fixas, han hade superskoj charmören *ler*
Tänk vad ovetande den lille e ännu om både det ena och det andra :P och tur e väl det. Alla "bekymmer" kommer tids nog ändå ..*mutter*

Höll på att få krupp på William älsklingen idag med, då han går själv nästan jämt från skolan nu så tar det ovanligt låång tid för han innan han kommer hem. Och den varierar från gång till gång mystiskt nog?? Så idag när han inte kommit hem en HEL timme efter skolan slutat började jag naturligtvis bli liiite orolig. Försöker dock undvika ta med Felix i denna kyla -17 så det vara bara att snällt försöka väcka Jocke (som jobbat natt) men kl var ändå ca 14.30
Så in med Felix, klä på mig för att möta upp William. Då kommer han genom dörren hem och undrar varför jag ser så konstigt på honom?! Hallå!!!! OROLIG MAMMA HÄR!!!!!
Hans förklaring var att fötterna/bena var så trötta så han hade mer eller mindre släpat dem efter sig ... *mutter* klantigt nog så avslöjade mössan honom då den var täckt av snö, så det där med att släpa bena efter sig var kanske bara halvsanning då han säkert haft suuperskoj i sön på väg hem. MEN man hinner ju bli så orolig...
Mkt kan ju tyvärr hända på en skolväg hem, man hör så mkt hemskigheter :/ Men men nu e han hemma och oroligheterna har släppt, men det kommer en ny dag imorgon *suck* får kanske förbereda mig att möta han tidigare då så kanske men bara kanske han kommer hem tidigare :)

Nä njut av de goa bilderna och ha en riktigt trevlig Jul alla vänner!


Tittut! Här sitter jag och har det bra :D









...undrar om mamma ser mig??? :P








Hahaha Hon kom på mig! *ler*








Hm...undrar vad som finns här i...?









Men "skit" där var mamma igen... *hhihihi*

Min älskade Gorompa! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!