torsdag 9 december 2010

Hos familjen Ölmebo

Måste bara få yttra mig ang den nya bilden jag lagt upp på Jocke & William, den är verkligen helt harmlös om det nu e ngn som på fullaste allvar tror att Jocke skulle misshandla sin son! Bilden tycker JAG står för att far och son har skoj tillsammans och kan hitta på impulsiva/positiva saker när de är bla ute på Fiskeäventyr. Sägas skall väl då att den som tog bilden e ingen mindre än konstapel Fredrik (bror) :)
Så hade det pågått ngt "hemskt" där så hade väl Jocke åkt på en propp!
Så med detta sagt hoppas jag vi kan gå vidare....

Igår var jag hos JennyPenny en sväng då William följde Linus hem efter skolan, fick mig lite kaffe samt lite töl :) Alltid lika kul.
Felix var såå go mot Jenny, skulle "pussa" henne och gosa *ler* som han typ bara gör med mig annars *hm* :P Får skylla på att det kliar i munnen och han inte vet vad han gör *ler*
Fick lite sköna bilder på familjen Ölmebo :)

Idag ska William på Innebandyn igen, då passar jag & Felix på att umgås med Camilla :) Skönt att slippa sitta hemma själver på kvällarna denna vecka då Jocke jobbar :/ Nu i kylan önskar man dock bara att vi bodde liiite närmare varann, Kan önska ibland att vi bodde kvar på "Grön Gård" speciellt i denna kylan.
Jaja ingen som dött av lite motion :P

Nä nu skall jag snart väcka min "sämre" hälft så att denna dag kan bli lite mysigare ;)

*kram*



mmmm...gooos :)







...mer... :)







Emma ville med gosa






Fick en fin bild på "tonåringen" *ler*









Helt inne i spelet :P






Denna bild var så skön då det ser ut som Linnea "flyger" :)

1 kommentar:

  1. superfinas bilder :)
    mm jag e bäst !! hehe det tycker Felix bestämmer jag ;) hihihihi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!