tisdag 7 december 2010

Iskallt

Snart jag jag pallra mig iväg på Bandyträning för William *brr* riktigt riktigt kallt ute nu :/ men vad gör man inte för sitt/sina barn :P Nackdelen e väl att jag måste dra med Felix ut, kanske inte lika roligt då han e liite rosslig i halsen men pigg för övrigt. Sover iförsig en hel del...men om man pälsar på en massa så han inte fryser iaf. sen stå ut i ca en timme innomhus i en gympasal,så går det nog ok.
Nån släng av nåt hade Felix även under natten till måndag då han fick en liten febertopp så jag stack dit lite alvedon (supp) , gnällig var han med och sov inte långa dträckor *jisses* vad trött jag och även jocke var på morgonen sen *hujedamig* :/
Men det tog Jocke igen på morgonen så även Felix så jag och William hade morgonen helt för oss själva. Jag passade även på att följa honom till skolan när jag ändå skulle ut med Saga. Var skönt då det inte händer så ofta nu sedan Felix kom.
Sen runt lunch fick jag min "siesta" :P Guuud så gött :D

Älsklingen jobbar eftermiddag denna vecka, skönt att få förmiddagen tillsammans men desto töligare att spendera kvällen ensam. Men det e som det e ...man e nog aldrig nöjd! Det positiva e ju att han och jag kan umgås på tu man hand om/när Felix sover ;P

Julen närmar sig med stormsteg...det som skall skaffas in nu te helgen e en gran :) samt pepparkashus skall byggas och pepparkakor skall bakas och så även Lussebullar,det får vi inte glömma :) så det blir nog en mysig helg!

Nä nu måste jag få iväg oss te Bandyn!

hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!