lördag 4 december 2010

Livet rullar på...

Lördag kväll nu när jag skriver detta, Felix somnade nyss i Williams famn i soffan då han vill mata honom :) Gud såå go den grabben e *älska*
William käkar popcorn framför TV:n och jag skall strax pallra mig in i duschen. Idag har dagen varit väldigt lugn, jag har faktiskt inte vart bakis alls :) För jag har druckit VIN :D *GUD SÅ GÖTT*
Var hos Bästaste Camilla igår med Linda och Louise där vi drack och åt mycket gott!!!! Faan vad skönt det var att bara ha riktigt med tjejsnack...och byta erfarenheter med varann och tips och råd OCH att man respekterar att man inte tyckte lika alltid. Faan vad nice :D
Och lika glada vänner e vi för det *gilla*
Så idag har jag tagit det lugnt vaknade dock ca kl 0600 av Felix som var superglad/pratig och inte ville somna om *suck* och Älskligen måste ha haft öronproppar som inte vaknade av hans ganska högljudda pratnivå :P men icke sa nicke :( jag var inte alls sugen på att gå upp för just då var jag nog liite bakis om inte kasnke lite full fortfarande ...låg kvar i sängen ca en halv timme men beslutade mig för att det lika bra att gå upp. Byta blöja, sätta i gåstolen sen ville man ha gröt och sen var man trött YES :) tänkte jag ÄNTLIGEN får jag gå och lägga mig. Men nej, William var vaken och skulle Julpynta :O *haha* så ner med kartongen med julsakerna i och klia sig i huvve över sonen :P
sen degade jag i soffan till William ringde en kompis som han drog te och jag tänkte i mitt stilla sinne (äntligen får jag sova) *hm* då vaknade Felix *grr* jaja in och muttra lite på älsklingen men det e ju verkligen som att prata med en vägg! Tillslut vaknar väl han ...och undrar efter en låång stund "e du sur" ? *hm* ja liiite sa jag då :P *bla bla blalalabla* Han hade minsann matat Felix kl 03.00 på natten han och han somnade ca en timme senare..jaha....så ser min vardag ut VARJE natt!!! *kokar lite* iaf. upp han kommer och livet har sin gilla gång.
Jag gick och la mig en middagslur sen och det var behövligt. Sen en promme runt spåret och nu e det kväll och älsklingen spelar poker med grabbgänget!

Så imorgon skall jag och William titta på när Camillas goa dotter Emma e med i en musikal på biblioteket. Sen får vi se vad resten av dagen har att bjuda på :)
Tjohej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar.
Tänk på att ditt IP nummer visas för mig!